Mimmis stamtavlenamn

Nu har Mimmi fått sitt officiella namn. Vi spann vidare på temat från morbröderna och Mimmi fick bli en liten Lady Gaga :-). Det passar bra på en sån liten ärtig och framåt pudelfröken. Naturligtvis ska hon få en musikvideo också:


Mimmi tillbringar mycket tid på köksgolvet men Libby är fortfarande väldigt beskyddane och vill inte gärna släppa fram övriga flocken till henne. Blondie passar på så fort Libby försvinner ur synhåll och leker samt tvättar lillstumpan. Rosa är också mycket intresserad av henne. Vi hoppas på bättre väder så hon kan få komma ut i trädgården igen. Mimmi älskar att springa omkring på gräsmattan.

I dag var det skolavslutning för yngsta tjejerna. Sista dagen i denna skola och till hösten ska de börja sexan i högstadieskolan. Tänk så stora de blivit! För mig kommer de alltid vara småttingarna *ler*.

På återhörande,
Alexandra:-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst är det underbart med skolavslutning! Min yngsta slutade i torsdags 7:an, hur går det till?? Jag är ju bara 25:)Vad skönt/kul att Poker hittat en egen familj, även om det känns mycket i hjärteroten när de blivt kvar "extra" veckor.

Här siktar jag på parning i veckan som kommer, håll tummarna :)



KRAM

2010-06-12 @ 12:28:24
URL: http://www.kemppis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0