Petronellas och Petters lek!

Här kommer lite bilder på ekorrsyskonen bus:


Ska vi leka?


Du får springa först så jagar jag dig!


Tittur säger Petter!


De var supersnabba och verkade ha hur kul som helst! Den här bilden tycker jag är rolig där jag "fångat" dem mellan trädstammarna!


Fångad!


Närkamp! Det ser ut som att de kramas :love:.


Gullungarna!


Ekorrkram!


Visst är det sött med ekorrungar!




Puss på dig brorsan! Love you!


Puss på dig också. Du är bäst syrran! Love you more!


Världens sötaste ekorrungar!


Tack för i dag!

På återhörande,
Alexandra :-)







Kommentarer
Postat av: Flemming

Otroliga bilder Alex !

Hur nära var du vid fotograferingen?

Är det motljuset som gör bilderna lite disiga ?



Ha en fortsatt trevligt helg och glöm inte fota kurrarna...

2011-07-30 @ 22:22:39
Postat av: Alex

Kul att du gillar mina bilder Flemming! Jag var ca. 4-5 meter ifrån när jag fotade ungarna.

Ja, det är motljuset som gör bilderna disiga sen är det lite mörkt under bladverket så ISO talet blev skyhögt. Det gör att bilderna kan bli lite extra korniga. Fortsatt trevlig helg du med!

2011-07-31 @ 00:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0