Michael Jackson The Immortal World Tour med Cirque Du Soleil

Bild från Google
 
Jag var på en fantastisk show med Cirque Du Soleil i Globen i går kväll. De turnerar just nu med Michael Jackson- The Immortal World Tour och det var premiär i stockholm. Jag var helt inställd på att jag inte skulle kunna gå eftersom Rosa säkert skulle valpa då men så blev det som tur är inte. Showen var underbar och jag njöt av varje sekund!
 
Michael R.I.P
 
 
 
 
 
Det började fyllas på med folk. Globen är stor och det ryms många besökare.
 
 
 
 
När vi gick så var Globen rosa :-)
 
Här kommer ett par smakprov från showen:
 
Thriller
 
Billie Jean och Black Or White
 
På återhörande,
Alexandra :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0