Gretas tredje utställning- nytt foto

Greta fortsätter att vara lika cool på utställningarna. Hon ligger lugnt och betraktar alla hundar och människor. Bryr sig inte ett dugg över den höga ljudnivån och allt hundskall.
När jag badade och klippte Greta i går så såg jag vilket fint pigment hon har. Huden är silvrig över hela nospartiet ända upp över ögonen. Under halsen och baksidan av benen som har hunnit få lite sol på sig är hon också mörk  i skinnet. Magen likaså. När hon slutar med overall ute så kommer ryggplattan också bli mörk och fin. Jag älskar bra pigment på de vita pudlarna.
 
Greta gick fint i ringen och domaren  var väldigt noggrann i sin granskning. Greta fick hederspris och blev BIR valp. I gruppen blev hon busigare, bet i kopplet och ville fram till de andra valparna :-). Hon gick snyggt kortare stunder men stå still var inte skoj när det fanns så roliga hundkompisar precis bredvid. Hon blev inte utplockad denna gång.
Jag gillar att Greta tycker att det är kul i ringen och att hon är så orädd och framåt. Med tiden kommer hon föra sig fint även i större sammanhang.
 
 
Fotograf: Jessica Norman
 
Filifjonkan :-)
 
På återhörande,
Alexandra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0