Pudelbus i snön + K9

Så vackert det är ute nu med all snö som fallit. Den sista tidens köldrekord har trots allt inneburit härliga promenader med hundar som inte har behövt tvätta tassarna vid hemkomsten. I dag var det nollgradigt men jag hoppas att det blir lite kallare igen. Jag sprejade K9 Nano mist på benen som hjälp mot snöbollar i pälsen men skulle sprayat lite högre upp på benen också. Det hade effekt där jag sprayat men snöbollar hade fastnat på andra ställen.

Alla pudlar som är i frisyr fick bad och klipp i veckan som gått. Innan vanliga schamponeringen testade jag nya K9 strip off schampoot. Det tvättar ur pålagringar och gamla produkter ur pälsen. Resultatet blev bra och det kändes på fingrarna att det tog ordentligt.


Här kommer lite bilder på pudelbus i snön. Blondie och Rosa leker på tomten:


Bollen är min säger Pupp!






Blondie och Rosa har hoppat upp på samma stubbe i skogen!


Sockervaddet efter badet!


Slutligen en liten film på sötnosarna Blondie och Rosa :love:

Valparna har också filmats och det kommer i nästa inlägg. Underbara är de nu.

På återhörande,
Alexandra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0