Laa-Laa och Po leker i snön 8 v. + lite foton.

Denna vinter är helt otrolig med all sin snö och valparna får bara vara ute korta stunder åt gången. De hittar en del torra löv som kommer upp till ytan när jag skottar och de är roliga att bita sönder. I dag snöade det för fullt igen och jag skulle försöka mig på att filma deras snölek. Kan ju säga att det var svårt att få till en film då de mest springer till mig och vill vara vid mina fötter. Lite av deras glädje framgår nog ändå av detta lilla klipp:

 



Två snöprinsessor i Cissies famn. Po till vänster!



I går fick småtrollen följa med till centrum igen och nu blev det ännu mer folksamling, klappar  till valparna och många frågor. Po tyckte att det var lika kul som Laa-Laa och de hälsade glatt tillbaka och bjöd på många valppussar :-). På fotot nosar Laa-Laa på en sko.


Här kommer de utlovade bilderna på duplovagnen med små söta valpar i. Först kommer Laa-Laa som verkade tycka att åkturen var helt OK.


Spännande med vagnen som rörde sig tyckte Po!


Laa-Laa till vänster och Po till höger, 7 veckor gamla.



Första gången ute i snön 7 v. gamla. Jag tror att det är Laa-Laa till vänster. Hon brukar alltid ha en tipexfläck på svansen men här var de nybadade och nyklippta.

På återhörande,
Alexandra :-)
Trackback
RSS 2.0