Cissie och Fanny

Cissie och Fanny har varit ett oskiljaktigt par sedan den dag Fanny föddes för lite mer än 8 år sedan.


Cissie började med att visa Ada i Barn med hund när hon var 5 år.


Sedan startade hon sin karriär med Fanny i Barn med hund.


Det blev många fina placeringar genom åren.



Här vann Cissie och Fanny på cavaliersällskapets utställning 2009!





Nu har Cissie börjat att visa Fanny i veteranklass och det går strålande.





Fanny har en egen kudde i Cissies säng där hon sover varje natt. Fanny är som en skugga efter Cissie, lite som Lassie.

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser det fina kamratskapet mellan ett barn och hennes älskade hund :love:!

Mina fina flickor. Jag är så stolt över er!

På återhörande,
Alexandra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0